zaterdag 26 november 2011

Brieven van Sinterklaas

Sinterklaas-kapoentje
strooi wat in mijn schoentje
schrijf me ook een brief
dan blijf ik je hartendief.

Er was eens een gezinnetje waar elk jaar ieder mensje onder de twaalf jaar een brief kreeg van Sinterklaas...

Over een tiental dagen moet Sinterklaas alweer drie nieuwe brieven op dat gigantische posterformaat klaar hebben. De verwachtingen liggen zeer hoog. Met een negenjarige bij wie het nooit spectaculair genoeg kan zijn, een zevenjarige die de brieven belangrijker vindt dan de geschenkjes en een tweejarige die later minstens even mooie souvenirs zal willen hebben als haar broer en zus. Zal de Goedheilige man die grote verwachtingen dit jaar kunnen invullen?

(wordt vervolgd)




 





















2 opmerkingen:

  1. In één woord: prachtig! Ik ben er helemaal stil van en kan me heel goed voorstellen dat die brieven de mooiste kado's zijn van het heerlijk avondje! Ik heb geprobeerd alle teksten te lezen en ik zie dat de Sint enorm zijn best heeft gedaan om het op ieders niveau heel uitdagend te maken. Superknap! (Maar ja, goed schrijven is ook de gave van deze Sint dat moet ik niet vergeten)
    Nu wens ik Sint veel succes met de brieven van dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw! Waarom bundel je ze niet tot een boek?
    Voor al die mama's en papa's die dat zelf niet kunnen? Of nee! Voor al die kinderen die dat niet krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen