zaterdag 14 januari 2012

Rondleiding: de keuken

{Voor de 'echte' keuken, kijk naar hier. Hieronder zie je niet-traditionele keukenbeelden.}

Omdat ik de kinderen graag rond me heb terwijl ik kook,
omdat ik het tafelblad vrij wil hebben vlak voor het eten,
omdat zij graag tekenen,
omdat de jongste toch altijd op de muren wil tekenen,
omdat we meer muren dan papier hebben,
omdat bordverf nu toch in alle kleuren kan gemaakt worden...

Ziehier mijn bordverf-keuken:
Driekoningen!
Dromerijen...
Tattoo-ontwerp
En omdat ik het zo grappig vind, elke dag opnieuw, elke uur eigenlijk:




"Wij vrouwen worden als elfjes geboren.
Wanneer iemand onze vleugels afbreekt,
vliegen wij gewoon verder,
op een bezem."

Soms dient de muur als aftelkalender: (Nog 4 dagen en we beginnen aan LITIMA, de cabane!)
Noot: nu is er ook een kleine keuken in de grote keuken, om dezelfde twee redenen als helemaal hierboven. Kijk hier.



3 opmerkingen:

  1. Lieve Jennifer,
    wil je alsjeblieft noooooit je blog verwijderen? (Tenzij je mij ruim van te voren op de hoogte stelt?) Ik moet nog best lang wachten voor ik jouw ideetjes na kan apen, maar ze zijn zò leuk dat ik over een jaar of 5 hier wil rondneuzen voor leuke tips en trucs!!
    Je spreuk over vrouwen kan ik nu natuurlijk al pikken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een echte lieverd! Berichtjes als deze motiveren me om verder te doen. x

    BeantwoordenVerwijderen