zondag 11 maart 2012

11

Dames en heren,
mag ik u voorstellen: 11.
Hij helpt mij bij de workshop 11-jes schrijven.


Hij is gemaakt van een oude sok van mij (lijf) en een oude sok van mijn dochtertje ('debardurtje').
een sleever is zijn muts geworden. Hoofd, handen en gezicht van papiermaché en papierklei.
Opgevuld met nylon kousen.

Alle kousen in dit project waren weeskousen. In een huishouden zoals het onze is het niet geheel uitgesloten dat de kousen toch een broertje of zusje hebben, als er zo eentje boven water komt dan zal zowel de voorstelling als 11 daar goed bij varen.











2 opmerkingen:

  1. Ach, deze post heb ik gemist! Leuk poppetje! En bedankt; nu weet ik zeker dat ik sokken moet kopen! Ik ben van het tiepje: alles veilig zwart, daar zie je niets op en als je wezen hebt, trek je een andere zwarte sok erbij aan, valt niet op. Maar ja, dat betekent dat ik nooit zulke leuke popjes kan maken! Dus op naar de winkel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Succes en plezier met het kopen van sokken! ;-)
      (of vraag eerst eens na bij vrienden wat ze nog hebben aan wezen)

      Verwijderen