zaterdag 2 juni 2012

Lievelingsspeelgoed of LiTiMa III

Deze ochtend de speelhoek in de tuin uitgebreid en de trampoline voor de kinderen in elkaar gezet. Ondanks de horrorverhalen was het in een zucht en een draai geklaard. De rest van de dag de kinderen niet meer gehoord door hun intensief spel met de verpakking van de trampoline. En of ik geen hangar wou bouwen zodat hun 'vliegtuig' droog blijft wanneer het zal regenen. Zeg nu zelf; een speelhut, een trampoline en nu een hangar? Voorlopig is de schuur de hangar maar ik heb wel de indruk dat dat vliegtuig een blijvertje is en bovendien de prijs van de trampoline dubbel en dik waard geweest. Een hele dag met zijn drietjes zijn die gaan wereldreizen en heb ik in de tuin gewerkt en in de zon negen ton was geplooid - ik zat namelijk een beetje achter met mijn was.

En de trampoline zelf? Een kwartier springen schijnt het equivalent te zijn van vijf kilometer lopen. Ik zie een nieuwe uitdaging voor mezelf.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten