dinsdag 28 februari 2012

De ideale handtas

Een behoorlijk vrouwelijke accessoire, ondanks de vele pogingen om mannelijke varianten op de markt te brengen; de handtas.
Al jaren zoek ik het ideale model en nog nooit gevonden.  Ze hebben nooit alles wat ik verwacht van een tas.
Wat ik precies verwacht?
-          Aparte vakjes om mijn spullen op te bergen en vooral terug te vinden.
-          Zakje voor kleingeld want portemonnees dat heb ik niet.
         Schouderriem (Ik hou niet van die onhandige korte handvaten die je de hele avond in je hand moet dragen.)
-          Plaats voor pennen (!) en papier
-          Minstens 2 boeken en een schriftje moeten erin kunnen;
-          3 luiers en ververs-doekjes
-          Ruimte voor mijn portefeuille, sleutels...
-      Vegetarisch alternatief maar niet oubollig.
En omdat ik dat nergens vond, maakte ik mezelf eentje van superstevig canvas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten